Skip to main content

Klachtenprocedure Lemnis-Kaat

Lemnis-Kaat streeft naar kwaliteit en zorgvuldigheid. Ben je ontevreden over een sessie, behandeling of communicatie? Dan hoor ik dat graag.

1. Bespreek je klacht
Neem bij voorkeur zo snel mogelijk contact op om de klacht te bespreken. Vaak is een open gesprek voldoende om de situatie op te lossen.
2. Kom je er niet uit?
Indien een gesprek geen oplossing biedt, kun je indien gewenst een klacht schriftelijk indienen via e-mail. Je ontvangt binnen 14 dagen een reactie.
3. Onafhankelijke bemiddeling
Indien nodig kan bemiddeling door een onafhankelijke derde worden gezocht. Dit wordt altijd in overleg gedaan.
Lemnis-Kaat is niet aangesloten bij een beroepsorganisatie met verplichte geschillenregeling, maar staat open voor transparante en respectvolle klachtbehandeling.

Laten we in contact komen!

Ik ontmoet je graag voor een vrijblijvend gesprek zodat we samen kunnen afstemmen of Lemnis-Kaat iets voor je kan betekenen.

© 2025 Lemnis-Kaat | Fotografie: Harriet ten Hoopen | Ontwerp en realisatie website: Duidelijk Sas